Loader
 

Müügitingimused

FILTRIABI OÜ VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

 

Meil on hea meel, et olete leidnud meie veebipoe. Alljärgnevalt tutvustame Teile meie müügitingimusi. Palun lugege need põhjalikult läbi enne ostu sooritamist, sest tellimuse esitamisel Te kinnitate, et olete müügitingimustega tutvunud ning nõustute neid järgima. Juhul, kui Teil tekib küsimusi, siis palun kirjutage meile e-posti aadressil info@filtriabi.ee

Vastame Teile hea meelega esimesel võimalusel.

 

1. ÜLDISED TINGIMUSED

1.1             Veebipoe Filtriabi (edaspidi: Veebipood) omanik ja kauba müüja on OÜ Filtriabi (registrikood 14810702), asukohaga Tondi 50-303, Tallinn 11316, e-posti aadress info@filtriabi.ee

1.2             Käesolevad Veebipoe müügitingimused (edaspidi: Müügitingimused) kehtivad meie Veebipoest internetiaadressil  www.filtriabi.ee  kaupade ostmisel.

1.3       Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Veebipoe veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

1.4             Jätame endale õiguse igal ajal ja ette teatamata muuta Müügitingimusi, hindu, toodete kirjeldusi, transpordi tingimusi ning muud Veebipoes avaldatud infot.

2. KAUBA- JA HINNAINFO

2.1             Kauba kirjeldus ja muu teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2.2             Kõik hinnad e-poes on näidatud eurodes ning sisaldavad 20%-list käibemaksu.

2.3             Hinnale võib lisanduda tasu kauba kättetoimetamise eest. Võimalik kauba kättetoimetamise tasu sõltub saadetise aadressist ning valitud kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Teile tellimuse vormistamisel.

2.4             Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus ja toote uus hind peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE

3.1             Kauba tellimiseks palun lisa soovitud tooted ja toodete kogused ostukorvi.

3.2             Tellimuse vormistamiseks palun täida nõutud andmeväljad ning vali sobiv toodete kättetoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Tellimuse andmete lisamisel tuleb olla hoolikas, sest ekslike andmete tõttu ei pruugi olla võimalik kauba eest tasumine või tellimuse kättetoimetamine soovitud aadressile.

3.3             Meievaheline kauba ostu-müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

3.4             Teatise tellimuse kinnituse kohta saadame Teile Veebipoe kaudu Teie määratud e-posti aadressile.

3.5             Anname endast parima, et Veebipoes olevad kaubad on laos olemas, kuid me ei saa välistada, et erandjuhtudel kas kauba lõppemise või tellimuse vormistamisel esinenud tehniliste vigade tõttu või muul olulisel põhjustel ei ole meil võimalik Teie tellimust täita. Kui ülalkirjeldatud juhtumitel, ei ole meil võimalik tellitud kaupa Teile saata, teavitame sellest Teid esimesel võimalusel ning tagastame tasutud raha (sh võimalikud kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4. TASUMINE

4.1             Veebipoes tehtud tellimuste eest tasutakse 100% ettemaksuna.

4.2             Ostu eest on Teil võimalik tasuda:

-Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, Liisi ID ja Finora Capital).

– Tellimuse kinnitamisel suunatakse Teid panka kus ootab ees eeltäidetud maksekorraldus. Antud makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas mida vahendab Maksekeskus AS

– panga ülekandega Filtriabi OÜ Swedbank panga Eesti filiaali arvelduskontole EE472200221072419987. Ülekande palume sooritada hiljemalt 3 pangapäeva jooksul alates tellimuse tegemisest, tellimuse summa hilisemal või mittetäielikul laekumisel on meil õigus tellimus tühistada, millisel juhul tagastame Teilt saadud summad 3 pangapäeva jooksul.

4.3             Tellimuse esitamise ning tasumise järgselt saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus, kauba kättetoimetamisel lisatakse saadetisele arve.

5. KOHALETOIMETAMINE

5.1             Kaubad saadetakse kohale Eesti piires. Kaupade kohaletoimetamisel kasutame Omniva, DPD ja Itella SmartPOST teenuseid.

5.2             Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

5.3             Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-4 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist, kuid mitte hiljem kui 10 tööpäeva jooksul. Kui veebipoel esineb kauba tarnes takistusi ja kaupa ei õnnestu tarnida 10 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest ja summa tasumisest, teavitab veebipood sellest kohe klienti ja lepib kokku uue tarneaja. Kui kliendile uus tarneaeg ei sobi, tagastab veebipood kliendile raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul, ning tellimus katkestatakse.

6. TAGANEMISÕIGUS

6.1. Ostjal on õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist.

6.2. Kauba 14 päeva jooksul tagastamise õiguse puhul tohib kaupa kasutada vaid viisil, mis on vajalik, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, nagu on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

6.3. Tagastada võib ainult sellise kauba, mis on kahjustamata originaalpakendis. Palun arvestage asjaoluga, et kasutatud ja rikutud kaup on meie jaoks väärtusetu, sest Veebipood müüb eranditult vaid uusi tooteid, mistõttu on meil õigus jätta rikutud või kasutatud kauba eest makstud tasud tagastamata.

6.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada omanikule sellesisuline e-kiri ning saata see aadressile info@filtriabi.ee 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.

6.5. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastatav kaup ei vasta tellitule (nt kaup on vale või defektiga).

6.6. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud aja jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

6.7. Veebipood maksab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui taganemisavalduse saamisest 14 päeva möödumisel, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

6.8. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

6.9. Veebipoel on õigus müügitehingust taganeda ning ostjalt kaup tagasi nõuda, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

7. VAIDLUSTE LAHENDAMINE

7.1         Meile on väga tähtis, et Teie kogemused meie Veebipoe kasutamisel ja ostude sooritamisel oleks vaid positiivsed, seega on meile ka Teie põhjendatult kriitiline tagasiside tervitatav, millest palun andke meile teada e-kirja aadressile info@filtriabi.ee.

7.2         Soovime lahendada kõik Teie mured üksteise mõistmise vaimus ja suhtlemise teel, aga kui me ei suuda erimeelsusi lahendada kokkuleppel, siis on Teil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

 

FILTRIABI soovib kõigile meeldivat ja turvalist ostlemist!